Nettsteggen Startet 11.Mai.2020 Del på Facebook Startet 11.Mai.2020 Turteller fungerer og slår ut ved start og lavt turtall. Etterhvert som jeg drar på omdreininger, vandrer nåla opp mot normalt, for så etterhvert å synke ned på et minimum. Er det en sender montert på motoren, eller er det noe annet som ikke stemmer ? Finner ikke at det er noe som har sammenheng med at den henter impulser fra dynamo. Om den kommer fra svinghjul, hvor ligger den ? Sitér dette innlegget Link to post
Kweelhouse Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Jeg hadde TMD40A før, og den fikk impuls fra dynamo. Sjekk kontaktene på dynamo Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 På mine TAMD 60A, kom signalet fra motor, ikke dynamo. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Kweelhouse Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Her er bilde av min dynamo på TMD40A, turteller var koblet på "W" Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Da jeg hadde TMD 40A, satt det en topolet sensor på toppen av register, mellom sjøvannsfilter og høyttrykkspumpe diesel. Hadde problemer med turteller som fusket , men viste seg å være kabelsko som hadde blitt skjøvet ut av multistikk bak instr panel. Sitér dette innlegget Link to post
Nettsteggen Svart 12.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Nei, det er ikke uttak på dynamoen ( W ), og heller ikke flere tilgjengelige ledninger fram dit. Så.... jeg får ta en sjekk av koblinger og eventuelt av sensor. Takker så masse for respons. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.