Chrislars1 Startet 11.Mai.2020 Del på Facebook Startet 11.Mai.2020 (redigert) Jeg har hatt litt problemer med den stb motor er litt treg ved oppdrag. Har blitt noe bedre etter div utbedringer. Jeg får idag 2600rpm på bb og 2500rpm på stb motor. Dette gir drøye 27 knop. Hva har dere andre med ca like båter og motorer? Redigert 11.Mai.2020 av Chrislars1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Captain Chaos Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Hei! Dersom du ikke får noe fornuftig svar her, kan du prøve Fairline forumet på Facebook. Fairline Båtfolket /Chaos Sitér dette innlegget Høne, øl og hornmusikk! Link to post
nor star 290.. Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Har du mye røyk fra motorene? Når var båten slippet sist? Sitér dette innlegget Link to post
Chrislars1 Svart 12.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 (redigert) Nei, ryker ingenting. Båten har vært på land i vinter og fin under. Stb motor er treg når du gir på ifra ca 1500rpm. Bb motor kommer raskt og den andre kommer tregt etter. Gir jeg veldig rolig på er det greit men mangler jo litt rpm. Har hatt dyser til sjekk og overhalt fødepumpe osv hos Vestfold elektro diesel. Retur ventilen er også ny. Røykbegrensern styrer vell dieseltilførsel ved akselerasjon. Har testet denne og den holder på trykket, men har hørt at den kan være et problem selv om membranen er ok. Redigert 12.Mai.2020 av Chrislars1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 12.Mai.2020 Del på Facebook Svart 12.Mai.2020 Mine var like som dine. Men sendte inn dyser for overhaling å da ble de helt like Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.