btt Startet 15.Mai.2020 Del på Facebook Startet 15.Mai.2020 Hei, har 10 stk 120 AH batteri i båten der nå 3 har blitt defekt, har grundig testet dem andre 7 , vurderer å bytte alle pga 24 volt. Er det noe å få for brukte batteri som er i god stand ? Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 15.Mai.2020 Del på Facebook Svart 15.Mai.2020 Tror det kan være litt å hente om det er lifepo4, billige åpne blåsyre vet jeg ikke. Ville tro bruksverdien er større enn salgsverdien. Du kan kanskje bruke dem selv? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 15.Mai.2020 Del på Facebook Svart 15.Mai.2020 (redigert) Jeg hadde i hvert fall aldri kjøpt et brukt blybatteri, hverken lukket eller åpent. Jeg kjøper heller ikke batterier fra en tilfeldig liten butikk som kan ha hatt batterier lagret over tid. Selv om jeg selv mener at jeg steller batteriene mine helt etter boken, ville jeg aldri solgt et av mine batterier uansett hvor lenge jeg hadde hatt de. Sitat billige åpne blåsyre vet jeg ikke Nei, det vet ikke jeg heller. Blåsyre? he he! Redigert 15.Mai.2020 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
bjorngb Svart 15.Mai.2020 Del på Facebook Svart 15.Mai.2020 De blåsyrebatteriene prøver jeg virkelig å holde meg unna ja 😂 Sitér dette innlegget Link to post
btt Svart 15.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mai.2020 Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 16.Mai.2020 Del på Facebook Svart 16.Mai.2020 Alt kommer an på pris, alder og stand. Men om alle batteriene er like gamle som de tre som tok kvelden, og har stått sammen med de, så er det kanskje begrenset levetid igjen på de. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
Ask Svart 16.Mai.2020 Del på Facebook Svart 16.Mai.2020 Hei Alt som kan kjøpast på finn, kan seljast på finn. For nokre år sidan selde eg to AGM-batteri, som var kjøpt på Maritim. Batteria forsvann etter eit par dagar. Eg gav god info om historikk, og gav eit par vekres returrett. Eg høyrte aldri noko frå kjøpar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 16.Mai.2020 Del på Facebook Svart 16.Mai.2020 Men hva er kiloprisen på bly for tiden ? 10stk batterier, burde bli noen kg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.