Jump to content

"Timing" i høve til straum mellom Kilstraumen, Bruknappen og Knarvik


Ask

Recommended Posts

Hei

 

Eg har gått gjennom desse straumane mange gonger.

Dette utan å anstrenga meg for å tilpassa avgongstid slik at eg fekk medstraum.

Eg oppfattar desse straumane slik at Lurefjorden/ områda i midten er eit basseng, slik at straumen går innover ved stigande sjø, og utover ved fallande sjø. Dvs. at ved Knarvik går straumen nordover ved stigande sjø. Samstundes går straumen sørover ved Kilstraumen.

Stemmer dette?

 

Er det einkvan som veit korleis ein skal starta, i høve til flo eller fjæra, for å få medstraum heile vegen på denne strekninga.

 

Dette både på tur nordover, og sørover.

 

Båten gjer 6-7 knop for motor.

 

Ask

Link to post
Share on other sites

Som en hovedregel, går jo strømmen nordover når det flør, og sørover når det fjærer. Jeg tror du vil ha medstrøm om du går nord på stigende vann, og sør på synkende. På det strekket går du jo Lurosen og ikke Lurefjorden, så vil tro du har medstrøm hele veien. Flo i Kilstraumen er ca. en time etter Bergen. Sterkeste strømmen finner du i Alverstraumen og Kilstraumen (opp mot 4-5 knop), og til dels ved Bruknappen. Jeg ville prøvd å starte en time etter fjære på nord, og motsatt på sør. Da vil jeg tro du har medstrøm hele strekket. Dog er nok ikke strømmen sterkere enn 0,5 - 1 knop utenom de smaleste plassene.

Frod'n

Fjellet nytes best fra fjorden

Medlem i SagaKlubben

Link to post
Share on other sites

Takk for svar.

 

Eg har dykka mykje i Kilstraumen (fantastisk plass). Eg er rimeleg viss på at straumen går nordover på fallande sjø.

Dette fordi fjorden innanfor verkar som eit "basseng", der vatnet går inn (sørover) på stigande sjø, og ut på fallande sjø (nordover).

 

Ask

 

Link to post
Share on other sites

Hei

 

Takk for svar.

 

Den norske los skriv "Løpet Kilstraumen er dypt, men smalt (se havneskisse). Til tross for at det er godt oppmerket, bør man vise stor forsiktighet hvis man passerer når strømmen renner på det strieste. Under slike forhold bør man heller gå Fonnesstraumen (Bakkøysundet) hvor strømmen er svakere og farvannet mer oversiktlig. Det er strømstille i begge strømmene i ca 10 minutter ved floog fjære. Ved stigende vann setter strømmen S-over. Brua over Kilstraumen har fri seilingshøyde 15 m."

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...