Jump to content

Hva driver dere med ombord


Pinne

Recommended Posts

Hvilke innendørs aktiviteter kan det her være snakk om tro...      :rolleyes:      :wink:        :lol:      :seeya:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Kansje en kule biljard eller noe. Det var for spøk jeg skrev innendørs aktiviteter. Vi gjør vel som de fleste andre. Pusler med ting og tang. Men for å være helt ærlig så krever det en del oppfinnsomhet å dyrke det livet som er helt kurant på soverommet hjemme. Det er ikke lett å skjule ting når barna er 12 og 15 år. Det er greit å ha ferie men ikke ferie fra alt. Har forøvrig byttet båt som skal hentes neste helg og da får unga hver sin stikkcabin og vi får vår egen i baugen. Nei, det er ikke scand classic 25. Mer info neste helg.

Kroppen har passert 50 men ikke hue.

Link to post
Share on other sites

Jeg gjør stort sett minst mulig, men til gjengjeld er jeg meget dyktig til det osgå, til og med min arbeidsgiver støtter meg her :yesnod::yesnod: . Det krever sin kar å bedrive slike aktiviteter.

 

Eller så har vi selvsagt tv ombord i Stauden,lever jo ikke i steinalderen heller, vi har med par dvd pillere osv. Ellers så står gjerne radioen på, P1 selvsagt, rusler litt rundt meg selv opptil flere ganger, snakker litt med meg selv osv.. Men det er jo ikke å gjøre noe...

 

Alle andre trivialiteter som er nødvendig for å holde "liket" i brukbar stand er de samme som hjemme i heimen på haugen..

 

Skal heller ikke skryte på meg at det blir noe av hverken det ene eller andre i båten heller..... så det gjør jeg ikke

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kaffe ja! Det er tidlig morgen, hører susen av gassen som varmer kaffevannet. Det er stille i båten, alle sover...jeg skrur radioen på svak, tar gårsdagens avis...sjenker dagens første kaffekopp! Tar et blikk utover... livet kan da ikke bli bedre!

<{POST_SNAPBACK}>

Så enig, så enig :yesnod::yesnod::yesnod:

 

På svensk kalles dette å pusle med båten "att pula med båten". Bare så dere vet det :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Jai pula både med båten å kjæringa............

Nesten som å være på Fjell i Drammen detta

:lol::lol::lol:

Link to post
Share on other sites

Ta dagen så langsomt som mulig, ordne litt,

"seile så langsomt jeg kan, for turen er slutt, når jeg kommer i land", være utpå er essensen av båtliv. I havn er det alltid noen en kan slå av en prat med, det er ufattelig mange båttemaer som en kan drøse rundt( det blir litt som baatplassen, det). Kaste med stang, se om en kan lure opp en makrell eller to, lett stang , lett sluk og lett line, da drar makrellen som en ørret. :yesnod:

Glass med skotske dråper og solnedgang, TV er bannlyst, kun en gammel dampradio. Mye aviser og bøker.

Også skal jo rederinnen betjenes..... :lol:

Link to post
Share on other sites

Dagsaktuell rapport: Vel fortøid på Husnes kl.17:30 tok QB med seg 3C på sykkeltur; vi hade med tohjulingene til de små. Deretter en prat med karene i båtlaget, og klargjøring av lånesykler til Worse og QB. Så en kjapp syklingstur før middag og deretter høilesning for de to minste. Deksgutten var naturligvis i sin egen verden med Game Boy-en ... :rolleyes: Men han tok oppvasken, i det minste.

 

Kvelden kom tidlig, som den gjør på disse tider, og man fikk nyte en god film på TV2 mens vinden ulte. Helt topp. Særlig for Gamle Worse, som måtte ut og besørge skibets forsyning med vann.

 

Som alltid, til hverdags og fest, satt Worse for det meste klistret til lap-top'en med Hansa-boksen innen rekkevidde. :drink:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...