Motiva Sør Startet 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 16.Mai.2020 Hei alle ! Håper noen kan hjelpe meg ift min Engbo ankervinsj, motoren funger begge veier men han drar opp kun inn men ikke ut. Hva kan det være ? Takk for alle tips - svar . Mvh Udo. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Har du forsøkt å dobbelt-trykke? Mener det var slik om du bruker fjernkontroll. Sitér dette innlegget Link to post
Motiva Sør Svart 16.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Hører motoren går men at han ikke tar hjulet. Dobbelt klikke på pil ned tenkte du ? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Ja, prøv det. Sitér dette innlegget Link to post
Motiva Sør Svart 16.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Dobbelt klik gjør ikke noe forskjell Sitér dette innlegget Link to post
Motiva Sør Svart 16.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Hører bare at motoren går hver gang jeg trykker på den. Kan det være noe inni vinsjen, type gir som ikke slår inn ? Noen som har erfaring med en slik feil ? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 (redigert) Det hadde hvert greit med et nr. på vinsjen. .Ring Vestfold Vinsj & ThrusterJanJohansen - 95150993 jobbet hos Engbo Han pleier å ha svar. https://sleipner.no/media/frontend_media/pdf/Utgåtte Engbo produkter/vinsjmanual_31_32_33_34_40_norsk_611856.pdf Ankring/fortøyning Redigert 16.Mai.2020 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Olevine Svart 16.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2020 Er det vinsj med tau eller kjetting? Er du sikker på at den skal kjøre ut og ikke bare frigjøre tauet/kjettingen så ankeret faller til bunns? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sverrejo Svart 17.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2020 Jeg har en engbo. Må først trykke på ned så det kommer grønt lys på fjernkontroll. Så trykke ned en gang til. Da raser den ut,fritt fall. Om den ikke gjør det så gir jeg dreggen en dytt. Bruker blytau. Vet ikke om det er samme system på din. Sitér dette innlegget Link to post
Motiva Sør Svart 18.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2020 Tusen takk alle sammen for svarene, er nok som du Sverrejo sa fant jeg ut i dag, det er kun frittfall og ikke utrulling på denne. Så alt virker som den skal. Igjen takk for svarene! Udo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.