Jump to content

Suzuki DT30 2004 mob, 2 sylinder, med turtallsproblem - vil ikkje gå på tomgang

Sigmund

Recommended Posts

Motoren er lett startet med chock og høgt turtall.

Når chocken er av - så har den fin forbrenning på høgt turtall.

Men om en prøver å ta den ned på tomgang - så stopper den. Uansett kor lenge eg har latt den kjøyre på høg turtall.

----

Motoren har vært heilt fin i mange år og stadig i bruk. Men i løpet av vinteren så har dette skjedd. 

Når eg kjøyrde båten og motoren heim - så heldt den seg fint på turtall i gir, men med ein gong det vart tomgangskjøyring så dauda den.

Brukte nokre minutt for å få båten over i gir. Men det gikk.

____

Det eg har gjort etter eg kom heim:

Har demontert forgasseren og rensa denne.

Demonterte startaren for å komme til.

Sjekka og inspiserte og blåste rein drivstoff slanger, samt sjekka for lekkasjer.

Rensa i "tennkammeret" til tennpluggane.

Satt i nye tennplugger og montert alt tilbake.

Mulig dysene i forgasseren ikkje er stilt slik dei var - men motoren oppfører seg heilt likt som før eg byrja på alt dette.

Greier ikkje å skjøna meg heilt på kva som er galt. Det virkar som den har grei forbrenning sålenge blandinga er høg.'

Litt vanskelig også å finne manual til denne då den er 2004 mod. Kan eg bruke manual til ein eldre ? min modell er: DT30 03001-512715

Einaste problemet eg har hatt med denne tidligare er at den har gitt for høg spenning ut - slik at lanterner og liknande har røket. Dette var det eg hadde tenkt å fiksa no :-)

mvh Sigmund

Hadde samme problem med min 2003 modell suzuki dt30 i fjor. Demonterte forgasser og vasket i rødsprit. Det ble litt bedre. I år har jeg tømt og renset tanken, demontert forgasser og kjørt denne i ultralyd. Båten står på henger i hagen og skal prøvestartes en av de nærmeste dagene. 

Har samme problemet på en dt15. Tror jeg kommer til å bli sprø. Har demontert og vasket "alt". Begynner å lure på om det kan være feil på kompresjonen på den. Har du målt komp?

Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60

Svart (redigert)

Demontert og rensa forgasser på ny.

Den svive med choken ute, og på masse gass. Men dauder på tomgang. Røyke mykje.

Sviver fint med startgass og :-)

Finn ingen lekkasjer eller falsk luft?

Kan det vera forgasser eller den elektrodingsen som regulerer åpning, start og blanding? Tci eller kva det heiter.....

Har ikkje målt kompresjon Napoli.

Blir ikkje klok. Føler heile problemet ligg i forgasseren. Kva koster en ny tru? Er det lett å skaffe?

Mvh sigmund

Redigert av Sigmund
Tillegg (see edit history)
  • 3 uker senere...

Då er min i orden :-)

Har brukt mange timar på å leite etter feil, dels i blinde.

Det eg har gjort.

Rensa forgasseren, er berre 1, 4 ganger - siste gang fant eg 4 små dyser som eg birka opp med ein tynn fibertråd.

Demontert likeretter, CDI, coil og alt som er på utsida av motoren.

Sjekka alle kabelkoblingar

Sjekka alle slanger for lekkasjer

Sjekka for lekkasje på drivstofftilkoblinger og primepumpe frå tank

Demontert og inspisert fuel-membranpumpa.

Remonterte og skrudd alt i saman igjen - hadde ingen deler til overs :-)

No er det berre finstillinger på luftblanding på tomgang og justering av vaier.

Kan ikkje sei kva som gjorde utslaget.

Har ikkje fått målt Volt på den enno - så eg veit ikkje om den framleis gir for mykje straum ut.

Om den gjer det vil eg forsøka det som vart gjort i denne tråden:

God helg og nyt det fine båtværet

Sigmund

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...