superchips Startet 17.Mai.2020 Del på Facebook Startet 17.Mai.2020 Skal kjøpe ankervinsj akter. Tenker blytau. Hva bør jeg kjøpe evt ligge unna? Hva gir mest for pengene? Sitér dette innlegget Link to post
Tronmar Svart 29.Mai.2020 Del på Facebook Svart 29.Mai.2020 (redigert) Hei, vet ikke om du har montert. Jeg havnet litt tilfeldig på en lewmar som jeg akkurat har montert i vår 685, virker veldig solid og bra 👍 Redigert 29.Mai.2020 av Tronmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
superchips Svart 14.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2020 Har ikke kjøpt ennå. Hvordan er den montert? Inne i «maskinrommet» eller i brønnen på badeplattform? Har du noen bilder? Montert selv eller via verksted? Sitér dette innlegget Link to post
Tronmar Svart 4.August.2020 Del på Facebook Svart 4.August.2020 Hei igjen, har helt glemt dette og har ikke vært inne på forumet her. Monterte selv på innsiden ja. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.