casie Startet 18.Mai.2020 Del på Facebook Startet 18.Mai.2020 Hei. Har kjøpt meg ny båt i Porsgrunn,og håper på og hente dene til helgen. Er nok mange forskjellige ruter på denne turen,men jeg lurer egentlig mest på hvilke vei som er mest naturlig og gå fra Porsgrunn til mandal...etter det har jeg rimelig bra kontroll.Noen som tilfeldigvis har en plottet rute på dette strekket de kunne tenke seg og dele? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Mai.2020 Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 Det burde vel kunne la seg ordne. Send meg din epost på internmelding. Så skal jeg prøve å få sendt over noe i løpet av dagen. Sitter å ratter lastebil, så får prøve innimellom lassa🙂 Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Code0 Svart 19.Mai.2020 Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 casie skrev for 6 timer siden: Har kjøpt meg ny båt i Porsgrunn,og håper på og hente dene til helgen. Skal du gå Porsgrunn - Bergen på en helg så er det vel utaskjærs som gjelder. Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 19.Mai.2020 Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 Se på Navionics.com hva de anbefaler. Der er det vel også mulighet for å eksportere ruten og på den måten få den inn på plotter. Ellers er jo Navionics utmerket som plotter på en pad. Vesentlig bedre enn min Raymarine C70 med gamle kart. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
casie Svart 19.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 takker så mye for svar.skal få sendt en pm til Bjørn,så ordner nok dette seg:) Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 19.Mai.2020 Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 (redigert) se på disse rutene du har fått nå, og gi meg beskjed om du føler at du mangler noe. 🙂 Redigert 19.Mai.2020 av Bjørn Løvjomås Red skriveleifer🙂 (see edit history) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.