Kysta Startet 18.Mai.2020 Del på Facebook Startet 18.Mai.2020 Hei - Er nesten sikker på at jeg har sett dokumentasjon på VDO turteller (m/dig timeteller) men finner den ikke igjen. kan noen hjelpe med link? Sitér dette innlegget Link to post
Bellil Svart 19.Mai.2020 Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 Min VDO, som jeg antar er fra 2004, har en liten knapp langt inn et hull som man trykker inn. Husker ikke helt greia, men mener det bør gå å prøve seg fram. Du kjenner jo ca turtall på tomgang. Jeg brukte en digital turteller som referanse. Er du i Sonsområdet så kan du låne den. Sitér dette innlegget A calm sea never made a skilled sailor D5L Link to post
Flow Svart 19.Mai.2020 Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 Se denne tråden med bilder av hvordan du går frem for å innstille/kode turtellere for bla. TAMD-serien: Sitér dette innlegget Link to post
Kysta Svart 19.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2020 Takk for svar👍🏼 Da får vi prøve og se om den våkner til liv igjen😃 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.