Rektor Startet 19.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 19.Mai.2020 Hei! Har noen gode tips på hvor jeg kan ha en båt eller to stående på land mens jeg pusser dem opp? 20 fot bayliner og 20 fot snekke. Sitér dette innlegget Link to post
Rektor Svart 23.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2020 Noen? Sitér dette innlegget Link to post
Knallipadden Svart 23.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2020 (redigert) Det er sikkert ledig hos en av mange båtforeninger i og rundt om Bergen. Nå har de fleste satt ut båtene sine for sesongen. Spørsmålet er bare hvor lenge du skal ha de på land. Medlemmer skal ha båtene sine opp igjen på høsten så da må gjerne ha plassen tilbake. Hvis det bare er for sesongen er det sikkert ikke et problem å få leie plass. Jeg vet imidlertid at noen er redd for å ta imot leietakere utenfor foreningene fordi en del aldri blir ferdig med prosjektene sine, slik at båtene bare blir stående. https://www.google.com/search?q=båtforeninger+bergen&oq=&aqs=chrome.0.35i39l5.-1j0j7&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Redigert 23.Mai.2020 av Knallipadden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.