Seilernovise Startet 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 21.Mai.2020 Har kjøpt en eldre turseiler. Lurer på hva disse beslagene er brukt til. Det ene er på hekken og de andre er en på hver side på høyde med nedgang i båten. Her kan det skrues inn en 8mm skrue Link to post
Code0 Svart 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Den på hekken er for påhengsmotor-brakett. Link to post
Seilernovise Svart 21.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Er det mulig å skaffe en slik brakett som passer? Link to post
Code0 Svart 21.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2020 Legg ut spørsmål med bilde på seilere på facebook kjøp og salg. Link to post
wham bam Svart 4.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2023 (redigert) Code0 skrev On 21.5.2020 at 16.40: Legg ut spørsmål med bilde på seilere på facebook kjøp og salg. Godt tips med å bruke Facebook gruppen. jeg foreslår i tillegg å søke i fritekst feltet på Finn. Jeg fikk mye treff da lår jeg testet nå. Og et annet tips er å søke på Google med det bildet ditt. Huk av for bare søk I norske sider. Kan hende det gir deg gode treff. Redigert 4.Mai.2023 av wham bam (see edit history) Link to post
Grønnskollingen Svart 5.Mai.2023 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2023 Når det gjelder braketten på skrogsiden. Har du varianten med vippekjøl? Kan tenkes braketten er for å feste bein for å tørrlegge båten. Er populært på båter i tidevannssonen på kontinentet. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn