Faxen Startet 22.Mai.2020 Del på Facebook Startet 22.Mai.2020 Jeg har prøvet malingfjerner Duxola (sølevann etter min mening), kaustisk soda i sterk blanding, samt varmepistol. Ingenting virker. Med pistolen blir det etter lang stund kun litt brent. Har noen tips, da det er en nydelig eiketrapp, som gjerne skulle ha tilbake sin skjønnhet. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Hulda Svart 22.Mai.2020 Del på Facebook Svart 22.Mai.2020 Mekanisk, skrape og slipe. Hadde noe slikt på gamle Frigg, var det vel. Filter på trynet og vernebriller, giftig. Må ikke varmes opp. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 23.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2020 Takk for svar Hulda. Det var det jeg kom fram til. Men det er en håpløs jobb. Jeg brukte ca. seks timer på et trinn, kun 15 igjen. De blir nok malt, dessverre. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.