Gulenpower Startet 24.Mai.2020 Del på Facebook Startet 24.Mai.2020 Hei alle saman. For ei tid attende kjøpte eg meg ein liten sjark av eit oppdrettselskap. Oppdrettsselskapet har eigd sjarken sidan 2006, og før det var den eigd av D. Stormyr Maskin AS. D. Stormyr eigde båten i 1 år sa han, og han kjøpte den av Lærøy Midt. Det eg har blitt fortalt er at sjarken var ein gong i tida ein gavlbåt laga i tre, der eigaren lagde nytt dekk og styrehus i aluminium pga. treverket var råte. Etter ei stund bygde vedkommande også eit aluminiumsskrog på denne båten. Det er ikkje i dag eit spor av treverk i båten utanom i innreiinga. Som de ser på bilda så har båten eit skrog som minnar om ein god gamal gavlbåt. Hekkrulla er til og med på plass. Båten si største lengde er om lag 33 fot og største bredde er om lag 340 centimeter. Det hadde vore veldig kjekt og funne ut opphavet til denne båten. Dersom nokon her inne har noko informasjon som kan føre til dette så hadde eg sett stor pris på om de ynskjer å dele denne med meg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.