Leon KAD502 Startet 24.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2020 (redigert) Jeg har en Ford 2402E med en lucas startmotor. Til denne skulle jeg hatt fjærene som holder kullbørstene. Altså på plata som sitter i bakant på starteren. De som kjenner denne starteren eller lignende starter vet hva jeg snakker om. Det er en Lucas 263 56H startermotor. Jeg kan bytte hele plata eller hele starteren, men det enkle er ofte det beste. Derfor begynner jeg med bare fjærene og jobber meg oppover. Legger ved bilde av starter og nevnte plate som den ræde pila peker på. På denne plata sitter 4 stk.kullbørster og fjærene som trykker disse imot slepering på ankeret. Forøvrig så er starteren vasket, tørket, smurt og pusset opp etter bildet er tatt. Derfor trenger ikke dette kommenteres. Redigert 24.Mai.2020 av Leon KAD502 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. Leon 1981 mod. Skarpnes 30 - Havna i Røykenvik/Brandbu Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.