mavi Startet 25.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2020 Med ei lita ei i hus har og samboer sett behovet for større båt. Jeg fisker endel så har en Rana 530 i dag og kunne egentlig tenkt meg pilothouse båt eller en bowrider, men de er visst for stygge eller mangler kabin Kravspecen til fruen er: Sittegruppe/ flere sitteplasser sånn at en kan ha med noen ekstra Gjerne mulighet til en solseng Liten kabin der det er mulig å legge ned ei på snart 1 år for en lur/ ta ett bleieskift osv Min er enklere og det er at det er dekksplass som gjør at jeg og 1-2 andre fint kan fiske uten at det blir før trangt + selvlensende sånn at en kan spyle båten for blod etc etter fisketur. Størrelse vi ser for oss er 20-25 fot og budsjett 250 000. Båten kan godt være noen år, men gjerne en ikke alt for gammel motor. Drev eller utenbords spiller ingen rolle. Noen tips til båt modeller som kan være aktuelle? Sett litt på Karnic osv så kanskje walkaround. Daycruiserene jeg har kikket på ryker som regel på at jeg fisker endel, men kom gjerne med tips der og. Sitér dette innlegget Link to post
Mort1 Svart 26.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2020 Sjekk Ibiza 25 touring, den gamle som gikk ut av produksjon i 2003. Stort sett levert med VP kad 32 motor, enkelte med V6 bensin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.