Catastrophe Startet 26.Mai.2020 Del på Facebook Startet 26.Mai.2020 Hei, Burde ikke en AL270 (80kg) med mercury 6HK 4t gått i plan med en liten guttunge på 35kg? Kort stamme på påhengsmotor. Føles egentlig veldig kjip Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Tung båt. Antar motor gir sine kW., eneste variabel er propell. Har du følelse av at propelle n biter eller spinner den rundt på høyt turtall, så du tåler propell med mer stigning = mer fart...? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 26.Mai.2020 Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Pioner 8 mini (45) med guttunge (30 kg) + guttunge (25 kg) går i plan med gammel 4 hk totakter i alle fall. Ville tro at den skulle gått bedre. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Catastrophe Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Jeg føler vel egentlig at turtallet var lavt, jeg mistenker også at denne båten skulle hatt lang stamme? (Se bilde) forsøkte alle tilt muligheter, påhengsmotor veier 26kg Sitér dette innlegget Link to post
Catastrophe Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 La ut en video, kanskje det hjelper. Sitér dette innlegget Link to post
Catastrophe Svart 26.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2020 Hvis det kan være til interesse for andre med same båt så må den ha lang stamme. Fikk lånt en 5hk Yamaha 2t med lang stamme som faktisk gikk bedre. Da kom den opp i plan med guttungen iallefall. Så da får man vel bare saumfare Finn etter en 8hk med lang stamme elns. For å bli skikkelig gøy Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.