Bakstørn Startet 27.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 27.Mai.2020 Hei Jeg plages med å få slått på min gps mottaker. Den fryser under oppstart og blir stående på oppstartskjermen. Den kan verken slås av eller på når den har fryst, og må da ta hovedstrømmen for å slå den av. Denne mottakeren forer min raymarine c120 med gps signal, og jeg har derfor nå ingen signaler inn på min plotter. Er det noen som har vært borti noe lignende? Har fått tips om å bytte hele GPS antennen, men jeg synes dette også høres litt merkelig ut for å være ærlig. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 27.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2020 Usikker på hvilken modell dette er, men det er et kjent problem at det lille knappebatteriet i ‘soppene’ til Raymarine gir seg etter noen år - og at Raymarine helst vil selge ny antenne. En enkel og billig fix å prøve i første omgang. Finnes mA te tråder her inne med bilder på skifte av batteri på ulike modeller. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Balder.. Svart 27.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2020 Kan det være elektomagnetisk støy/forstyrrelse ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.