Risormannen Svart 6.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Hvor ligger den? Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Hvis du står bak motor så er den til venstre for øverste plugg. Sitér dette innlegget Link to post
Risormannen Svart 6.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Den ække koblet til noe Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 6.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Sjekk att tilhørende ledninger ikke ligger til jord Sitér dette innlegget Link to post
Risormannen Svart 6.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Det var lurt, skal prøve det i morra. Tusen takk for at du fortsetter å svare @autohelm Sitér dette innlegget Link to post
Risormannen Svart 7.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Ingen av ledningene har mulighet til å bli jorda Sitér dette innlegget Link to post
Hydra Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Det virker merkelig att mye er utkoblet.. Neste er jo å koble sammen alt og improvisere autolubetankens nivå. Sitér dette innlegget Link to post
Risormannen Svart 9.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2020 Har testa alt nå, og igår kjørte jeg tre timer uten at den fjuska. Jeg gikk tom for bensin og fylte fra reservekanna. Etter det kunne jeg ikke gi gass, for da daua den. Men nå idag kjører vi den i ferskvann og da funker alt fint. Heftig rart. Sitér dette innlegget Link to post
Risormannen Svart 9.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2020 Og hårføner greiene gjorde ingen forskjell Sitér dette innlegget Link to post
Risormannen Svart 17.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2020 Tusen takk for all hjelpa. Vi fant ikke ut problemet, så solgte motoren som rep objekt og kjøpte ny :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.