Netr00m Startet 29.Mai.2020 Del på Facebook Startet 29.Mai.2020 Var å kikket på en eldre daycruiser i dag, da jeg så dette på skroget. Noen som har en formening om hva det er, eller hva det skyldes? Toalettet er rett over, så antar at det er inntak til det. Sirkelen lot seg børste bort, så det er en form for støv, men bare skjønner ikke hvorfor det er der. Kan det bety lekasje under toalett f.eks.? Båten har ikke vært brukt på lenge, og kunne ikke se noen tegn inne. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 29.Mai.2020 Del på Facebook Svart 29.Mai.2020 Kanskje saltvann som har kommet ut av slangen, fordelt seg utover og fordampet slik at det bare er saltet igjen Smakte du på «støvet»? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Netr00m Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2020 Takk for svar. Må si jeg ikke smakte på det (lå litt for nærme toalettuttak... :-P ) , men høres jo ut som en mulig årsak det ja. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 29.Mai.2020 Del på Facebook Svart 29.Mai.2020 Kunne vært interessant å sett hvordan det ser ut på innsiden? 🙂 Sitér dette innlegget Link to post
Netr00m Svart 29.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2020 Har ikke bilde av det desverre, kom ikke til under toalettet. Båten står et stykke unna, men om dette blir aktuelt så får jeg ta en nøyere kikk. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Mai.2020 Del på Facebook Svart 29.Mai.2020 Ikke noe å bekymre seg for. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.