bT. Startet 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Mai.2020 Har ny båt og ønsker å låse den til brygge med låsewire fra baugen. Problemet er at Viking kun har én åpning til baugline. Åpningen er bare ca 2,5cm i diameter og dermed alt for liten til å tre løkken på låsewiren gjennom. Hvordan har andre løst dette? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Bruke rekka / pushpit? Sitér dette innlegget Link to post
bT. Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Rekka er skrudd med vanlige skruer som det tar 2 min å skru ut. Må i tilfelle da bytte skruene med noe «selvlåsende» og det et kanskje dumt om den noen gang må tas av? Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 (redigert) Får du ikke plass til en bøylelås i tillegg til fortøyning? Eventuelt bare en bøylelås som du både fortøyer og låser den fast i.... Redigert 30.Mai.2020 av Big Horn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bT. Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Takk. Jeg viste ikke at det fantes så store bøylelåser. Tror jeg forsøker en slik. «Bare» forsikringsklasse 1, men da er bare å teste Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 30.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Mai.2020 Type sykkellås tenkte jeg på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.