Geir Startet 3.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 3.Oktober.2005 Har ett (gammelt?) Incastec Maxilog instrument. Det er egentlig ett bra sak som viser fart/ gjennomsnittsfart osv. Problemet er at LCD panelet er gåent. Noen som har ide om hvor jeg kan få tak i dette? (LCD panelet altså) Det har 20 "pinner" på hver side. , Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 3.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2005 Trenger mer info.. type betegnelse under eller noe.. Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Droll Svart 3.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2005 Mulig du kan bruke et av disse displayene ifra Elfa Ser like ut , samme antall pinner bare forsellige størrelser på tallene . Siden dette instrumentet har display driveren innebygget er det vanskelig å finne noe som passer rett inn , men hvis du hadde hatt et nummer på displayet , hadde det kansje vært mulig å funnet datablad på det gammle OG det nye , og sammelignet funksjoner . Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Geir Svart 3.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Oktober.2005 Trenger mer info.. type betegnelse under eller noe.. Joda310 <{POST_SNAPBACK}> Det eneste jeg kan finne er følgende betegnelse: NEC 8517P8 D8048H254 Incastec1 Geir Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 3.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 3.Oktober.2005 (redigert) Fant ikke noenting, jeg.. sorry..¨ Joda310 ps Har du havn på Vear/Vestfjorden? Redigert 3.Oktober.2005 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Geir Svart 4.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2005 Fant ikke noenting, jeg.. sorry..¨ Joda310 ps Har du havn på Vear/Vestfjorden? <{POST_SNAPBACK}> Tak for forsøket. Nei jeg har (sommer) havn på Mostranda. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 4.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2005 Nå sjekket jeg også med Bleken Elektronikk, men de hadde heller ikke.. kanskje andre som kan hjelpe? Joda310 Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.