Geir Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Har ett (gammelt?) Incastec Maxilog instrument. Det er egentlig ett bra sak som viser fart/ gjennomsnittsfart osv. Problemet er at LCD panelet er gåent. Noen som har ide om hvor jeg kan få tak i dette? (LCD panelet altså) Det har 20 "pinner" på hver side. , Quote Link to post
Windy37GM Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Trenger mer info.. type betegnelse under eller noe.. Joda310 Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Droll Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Mulig du kan bruke et av disse displayene ifra Elfa Ser like ut , samme antall pinner bare forsellige størrelser på tallene . Siden dette instrumentet har display driveren innebygget er det vanskelig å finne noe som passer rett inn , men hvis du hadde hatt et nummer på displayet , hadde det kansje vært mulig å funnet datablad på det gammle OG det nye , og sammelignet funksjoner . Quote Deler søkes... Link to post
Geir Posted October 3, 2005 Author Share Posted October 3, 2005 Trenger mer info.. type betegnelse under eller noe.. Joda310 <{POST_SNAPBACK}> Det eneste jeg kan finne er følgende betegnelse: NEC 8517P8 D8048H254 Incastec1 Geir Quote Link to post
Windy37GM Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 (edited) Fant ikke noenting, jeg.. sorry..¨ Joda310 ps Har du havn på Vear/Vestfjorden? Edited October 3, 2005 by Joda310 (see edit history) Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Geir Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 Fant ikke noenting, jeg.. sorry..¨ Joda310 ps Har du havn på Vear/Vestfjorden? <{POST_SNAPBACK}> Tak for forsøket. Nei jeg har (sommer) havn på Mostranda. Geir Quote Link to post
Windy37GM Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Nå sjekket jeg også med Bleken Elektronikk, men de hadde heller ikke.. kanskje andre som kan hjelpe? Joda310 Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Recommended Posts