hasm87 Startet 30.Mai.2020 Del på Facebook Startet 30.Mai.2020 (redigert) Hei Har som alle andre uerfarne båtførere klart å gå på skjær. Resultatet ble en kvestet propell som må byttes. Men får heller ikke start på motoren etter grønnstøtingen. Starteren drar men motor vil ikke tenne. Noen har nevnt at det kan være et sikkerhetsvern i forbindelse giret som har slått inn i forbindelse med grunnstøtingen. Kan fint lite om båtmotorer noen som har noen tips for hvordan dette kan sjekkes ut? Båten er en bayliner Capri 1850 se 1999 modell, med 3.0 mercruiser 145 hk og alpha one drev. Alle tips tas i mot med stor takk😀 Redigert 30.Mai.2020 av hasm87 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 30.Mai.2020 Del på Facebook Svart 30.Mai.2020 Hei, så kjedelig! Jeg kan ingenting om den motoren, men anbefaler deg å endre emnet på tråden. F.eks "Får ikke start på Mercruiser 3.0 etter grunnstøting/ å ha gått på skjær" eller noe liknende. Ellers kan tråden bli stengt ganske raskt. Håper du får rask hjelp! Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Fuglen Svart 30.Mai.2020 Del på Facebook Svart 30.Mai.2020 hasm87 skrev 51 minutter siden: Har som alle andre uerfarne båtførere klart å gå på skjær Har alle uerfarne gått på skjær? Sitér dette innlegget Link to post
hasm87 Svart 30.Mai.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mai.2020 Grand Banks jr skrev 47 minutter siden: Hei, så kjedelig! Jeg kan ingenting om den motoren, men anbefaler deg å endre emnet på tråden. F.eks "Får ikke start på Mercruiser 3.0 etter grunnstøting/ å ha gått på skjær" eller noe liknende. Ellers kan tråden bli stengt ganske raskt. Håper du får rask hjelp! Takk for tips om emnet Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.