none Startet 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2020 (redigert) Jeg sliter med å få stilt forgasseren (Omdreininger på tomgang-skruen) tips? FM-motor S2... Redigert 31.Mai.2020 av none (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 31.Mai.2020 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2020 Still blandingskruen til den går høyest på tomgang, så stiller du ned tomgangen med tomgangsskruen etterpå til ett passelig turtall. Husk å still litt av gangen, og vent noen sekunder mellom justeringene. Motoren trenger noen sekunder på å tilpasse seg. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
shipahoy Svart 1.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2020 Kanskje du finner noe nyttig her http://fm-motor.no/?page_id=197 Sitér dette innlegget Link to post
none Svart 2.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2020 Takk takk - FM sine sider kan jeg snart utenat?Jeg har en dellorto forgasser - noen som har erfaring med den? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2020 Tror du kan lese om justering av dellorto på marna.no sine sider. Mange som konverterer Marna til dellorto. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
none Svart 6.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juni.2020 Takk takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.