M/S Bastard Svart 4.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Oktober.2005 Forskjellen er at den som er for husbruk har veltesikring, mens den maritime tåler krenging inntil 18 grader. Og er da selvsagt dobbel så dyr Jeg rappa den som satt i ovnen til muttern, fungerer greit når man ligger stille, men ikke når man er utpå! Var ikke mye skeivt refleksen min skulle stå før den stoppet og gi diesel Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 4.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 4.Oktober.2005 Sjekket du opp den lyskasteren på blocket jeg tipset om? <{POST_SNAPBACK}> Jepp, solgt.... Sitér dette innlegget Link to post
hschrde Svart 5.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2005 Skal som sagt de 8 gangene ned - men har nok ikke allverden tid til å sjekke ut ting... Men om det er noe som finnes i butikk eller kan bestilles til butikk, så skulle det kunne gå! Alternativt så kan jo ting kanskje betales først og så sendes til skolen jeg skal gå på... Det er bare å ta kontakt om det er noe spesielt! Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 5.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2005 Forskjellen er at den som er for husbruk har veltesikring, mens den maritime tåler krenging inntil 18 grader. <{POST_SNAPBACK}> Kan du ikke flytte over innmaten da eller bygge om den som er beregnet for innedørs bruk. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2005 Det har jeg faktisk ikke tenkt på Kanskje det går og gjøre slik at den til husbruk ikke stopper tilførsel ved velting (helling). Forresten så fikk jeg mail av glembring i dag. 1350 + ca 200 i frakt. ikke så galt om man bestiller ett par stk i slengen Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 5.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 5.Oktober.2005 (redigert) Sett denne?? Kanskje er det samme ovnen/flottøren det er snakk om?? http://www.finn.no/finn/boat/object/;pdc=1...46&pos=2&tot=21 Redigert 5.Oktober.2005 av rogeri (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 5.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2005 Helt sikkert, tusen takk for tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.