Jump to content

Nå koster det penger og lese annonser på Båtbørsen


M/S Bastard

Recommended Posts

Dette er ju på grensa til sjøl mord for en markeds plass.

 

Personlig hadde jeg alldrig annonsert på ett sted der jeg ikkehar en garanti for att det er mange som ser min annonse.Likeså betaler jeg alldrig foratt få lov til og kikke på en annonse til noen som vil selge ett eller annet til meg

Link to post
Share on other sites

Er det ikke slik da at båtbørsen er et blad for salg i butikken, ergo ligger de åpent ute på nettet med alle som idag har tilgang på data vil vel salget av blad dale kraftig. Det kan jo være en mulighet at tankegangen deres ligger der. Når det gjelder mange lokalaviser kan du jo abbonere på nettutgaver, noe jeg også mener du kan med båtbørsen. Nei jeg har egentlig full fårståelse for måten de gjør det på

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Dette stemmer IKKE!! Jeg gikk inn på Båtbørsen, og hadde INGEN problemer med å lese alle (har ikke betalt!)...

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, nå fikk ikke jeg noe melding heller!

Vel, noen må man betale for. Klipper fra båtbørsen

 

betyr at annonsen kun finnes på Båtbørsens nettsider og ikke i noen papirutgave. Nettannonser er tilgjengelig for alle brukere, yuavhengig om man er logget inn eller ikke.

 

betyr at annonsen også finnes i en papirutgave av Båtbørsen. Når du ikke er innlogget ser du bare papirannonser fra de to forrige utgavene av Båtbørsen, ikke siste utgave. Er du abonnent og innlogget, vil du også se de nyeste papirannonsene

Redigert av bastard30000 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

joda det stemmer vil du sjå dei nye annonsene som er i bladet som er i salg nå so må du betale.Det er kunn dei gamle anonnsene i fra tidligere utgivelser som er gratis å sjå på.Eg har derfor slutta å sjå på anonser i båtbørsen,det er greit å betale litt for å selge men å betale for å sjå på tilsalgs anonser på nettet det gjer eg ikkje.

Link to post
Share on other sites

Jeg får ikke opp nettsidene til Båtbørsen her jeg sitter, men er ikke dette bare en annen og ny variant av en begrensning de har hatt hele tiden? Tidligere var det vel slik at det var kun abonnenter som hadde adgang til de nyeste annonsene på nettsidene, mens eldre annonser kunne alle se. Nå er det kanskje endret slik at det er abonnenter pluss de som velger å betale for visning som ser de nyeste annonsene, mens resten ser bare eldre annonser som før. Eldre annonser - hvor interessante/relevante er de?

 

Personlig ville jeg aldri finne på å begynne å betale 5 kroner pr. annonse jeg har lyst til å titte på. 25 kroner for full tilgang et døgn er nå en ting. Men så spørs det om det ligger mange nok annonser inne til at jeg synes det er verdt å betale for full tilgang et døgn. Sammenligner jeg egne erfaringer fra båtjakt på Finn.no og Båtbørsen, er jeg ikke i tvil: Båtbørsen har lite å by på sammenlignet med Finn.no.

 

Og en ting er et døgn - det er ikke uvanlig at båtjakter kan pågå i månedsvis. Betale kr. 25,- i døgnet for å kunne følge med daglig? Nope.

 

Nei - jeg velger å støtte opp om annonsetjenestene på nettet som er gratis å lese.

Link to post
Share on other sites

hmmm - Lurer på hvordan de tenker, det er jo greit nok å betale for å legge inn en annonse, men å betale for å kikke???? Merkelige greier. Båtbørsen er jo både papir og Web basert. I og med at web servicen deres ikke er den dominante i markedet, må de jo regne med at de raskt jager båtkjøperne over til Finn.no... Snakk om å grave sin egen grav.

Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...