Bigdrago Startet 2.Juni.2020 Del på Facebook Startet 2.Juni.2020 Hei. Lydisolasjonsmatta i motorrommet henger og slenger de stedene det ikke er skruer av fra originalt. Originallimet har løsnet og det sitter heller ikke med tec7. Hva kan jeg lime med som gjør at det sitter? Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 (redigert) Jeg kjørte multibound rapid fra Biltema, sitter som f*en og fester raskt 👍 Husk at underlaget må være rent og fritt for fett før du prøver å feste de... tec7 burde holdt Redigert 2.Juni.2020 av ne.andersson (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Hulda sine plater er limt med Biltema kontaktlim og ditto Multibond Rapid. De første platene limt med kontaktlim har vel sittet der rundt 15 år. Sitér dette innlegget Link to post
ne.andersson Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Hulda skrev 1 minutt siden: Hulda sine plater er limt med Biltema kontaktlim og ditto Multibond Rapid. De første platene limt med kontaktlim har vel sittet der rundt 15 år. hehe tror vel det var på tips fra deg jeg valgte akkurat BT sine greier. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Flink gutt! Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Hadde samme båt som TS, 2006 modell, og allerede i 2010, da båten ble solgt, hadde isolasjonen under motorromsluken løsnet. Husker det var sånn hard madrasskum med sølvfolie. Fikk ikke en dritt til å hefte. Endte opp med å tape den fast langs hele kanten med aluminiumstape. du kan jo bytte til ny isolasjon. Bt har med blyinnlegg. 👍 (dessuten er hengsleskruene på luka utsatt på å få vannlekkasje inn i kjernematerialet på luka) Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 2.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Kanskje jeg har din for her er det gaffatape😅 Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Hahaha, ser nesten sånn ut ja. jeg brukte ren alutap 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Bigdrago Svart 2.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Kanskje best å kjøre på med skruer+skiver men vet ikke hvor tykt det er. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.Juni.2020 Del på Facebook Svart 2.Juni.2020 Titter du bak isolasjonen, vil du se at det er noen cm tykkere der. Altså innstøpt ett eller anna. skru ut en av de gamle skruene og du ser hvor lange du kan bruke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.