Dan the man Startet 3.Juni.2020 Del på Facebook Startet 3.Juni.2020 Hei. Jeg har kjøpt ny forgasser til Suzuki 6HK 4-takt og lurer på om skrubar dyse skal være helt innskrudd, dvs fast, eller om den skal skrues ut x antall omdreining for best gange. Jeg mener å huske at på den gamle stoppet motor når denne ble skrudd helt inn. Takknemlig for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Kasper22 Svart 3.Juni.2020 Del på Facebook Svart 3.Juni.2020 Hvis du har kjøpt den ny, tipper jeg den står ca der den skal vere. Du kan skru den forsiktig inn til den stopper mens du teller omdreininger. Grunninnstilling pleier å vere rundt 1 1/2 til 2 omdreininger ut. Sitér dette innlegget Link to post
Dan the man Svart 3.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juni.2020 Takk for tips, jeg prøver dette. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Juni.2020 Del på Facebook Svart 4.Juni.2020 Om du skruer den for hardt inn så ødelegger du forgasseren. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.