Mr_Stian Startet 4.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 4.Juni.2020 Sitter å drømmer om litt større båt og ble oppmerksom på Birchwood TS 37. Ikke sett så mye til disse båtene, men likte veldig godt hvordan planløsningen var på disse. Kan se ut til å passe budsjettet vårt også om vi velger å bytte båt. Noen som har erfaring med disse båtene? Hvordan er byggekvaliteten? En av de som ligger på finn har 2 stk yanmar 295hk motorer. Disse har jeg forstått er ganske gode motorer. Men hvordan er forbruket med 2 sånne på marsj? Noen med innspill? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2020 Tippar rundt 80liter på marsj. Veldig kjekk og stødig båt. Romslig. Sjekk etter lekkasjer. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Mr_Stian Svart 5.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2020 Takk for innspill. Hvor er det du tenker på lekkasje? Fra sjøen eller fra været? Andre med innspill? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2020 Fra været. Mykje rekkverk, ventiler og vinduer på så stor båt ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Gew77 Svart 5.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2020 Jeg har storebror TS44, synes den holder seg godt til å være 86 modell, vi har gjort mye med vår. Støp virker solid ? Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
Mr_Stian Svart 11.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2020 Hvordan eg tilgang i motorrommet på disse? Siden jeg kommer til å gjøre mesteparten av arbeidet der selv så hadde det vert greit hvis tilgangen er OK. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.