Seiza Startet 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2020 Da jeg har minimalt med erfaring med dette så tenkte jeg det kunne være lurt å høre med "fagfolka" her på forumet;) Jeg har kjøpt polyester fra Maritim og herder fra Biltema, går det bra å blande dette? Sitér dette innlegget Link to post
tedd Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Hei. Ja det går helt greit Sitér dette innlegget Link to post
Seiza Svart 7.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 tedd skrev 15 minutter siden: Ja det går helt greit ? Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Det går jo an å gjøre en liten test også . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Komodo Svart 7.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2020 Herder til vanlig polyester er MEKP (metyletylketonperoksid). Det spiller ingen rolle hvem som har laget herdren så lenge den har riktig kjemi. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.