Knallipadden Startet 8.Juni.2020 Del på Facebook Startet 8.Juni.2020 Er å præverkjører en Merry Fisher hvor farten er oppgitt til 28 knop. Med meg og selgeren ombord gjør den maks 12 knop. Det er en del skjell og groe under. Kan dette ha så stor innvirkning? Båten sin trim indikator virker heller ikke så det var litt vanskelig å trimme den riktig. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 8.Juni.2020 Del på Facebook Svart 8.Juni.2020 med nok skjell å groe så sitter båten omtrent fast i vannet. Selger kan jo ikke være veldig båtvant siden han legger noe slikt ut for salg. Så da kan man jo lure på hva mer av overraskelser som kan skjule seg her... Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Faxen Svart 8.Juni.2020 Del på Facebook Svart 8.Juni.2020 På min Storebro 31 foter, kom jeg opp i 12 knop med groe. Ny stoffet gikk den i 29 knop. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Knallipadden Svart 8.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juni.2020 Båten selges av megler. Det er et dødsbo. Båten ser godt tatt vare på ut utenom at den har noen små skraper på siden. Alt skal fikses før salg. Skrapene klarer jeg sannsynligvis nesten å polere bort. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 8.Juni.2020 Del på Facebook Svart 8.Juni.2020 Da ville jeg bedt selger ta opp båten og rengjøre båten under. ev så legger du inn forbehold i kjøpskontrakten om at fart er korrekt etter rengjøring kk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.