Jump to content

Passer Faria-givere til VDO-instrumenter?

henboe

Recommended Posts

Har idag faria instrumenter, men bytter motor nå, og alle de intrumentene som følger med er vdo (volvo). Hadde ikke tenkt til å bytte tankmåler og rorindikator, men etter å ha demontert de idag, så de litt skralle ut på baksiden. Men selve måleren i dieseltanken er fra i fjor (faria), og kan jeg montere vdo på denne måleren?? er det noen her som har prøvd den kombinasjonen? ingen synsing takk....

• 2 år senere...

Vi har en gammel Scand Baltic hvor komplett Faria instrumentering er innkjøpt og montert av forrige eier for få år siden. Men nå har vi kjøpt en Yanmar 6LP motor, hvor vi har fått med tilhørende Yamnar-panel. For å få det pent ender vi med å flytte innmaten fra dette til en ny Scand Baltic plate.

Der er det visst innsenkede instrumenter, og jeg tror ikke de gamle tankmålerne passer helt inn. Normalt brukes visst VDO instrumenter i dette tilfellet. Derfor er jeg nysgjerrig på om du fikk det til med dine tankmålere (diesel og vann, har Faria givere)

Mvh Arne

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...