jernkjøl Startet 8.Juni.2020 Del på Facebook Startet 8.Juni.2020 Skal koble varmtvannsbereder i båten, og lurer på om det er noen her som kan fortelle meg hvor jeg kobler tilførsel og retur fra motor til bereder? Topp av bereder blir liggende 20 cm under toppen av varmeveksleren til motoren. Tenker jeg riktig, at ekspansjonstank ikke er nødvendig, da varmevesksleren vil fungere som dette? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 10.Juni.2020 Del på Facebook Svart 10.Juni.2020 Er uttak på hver side av det øverste reimhjulet. Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 10.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juni.2020 Så enkelt! Fra varmtvannstank og inn til venstre på pumpa på bildet (Retur)og ut til høyre der det ligger en gummipakning utenpå kutteren og inn til varmtvannstank? Hva er det uttaket på toppen av pumpen? Takker for svar 👍 Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 12.Juni.2020 Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Jeg hadde noen bilder av dette, men har slettet de. Hør med LaSa i Oslo. De sendte meg en manual/tegninger på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 12.Juni.2020 Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 https://www.marinepartseurope.com/en/volvo-penta-cat-7744440.aspx @jernkjøl Under «Cooling system» i denne oversikten finnes to ulike varianter av «Hot water outlet». Kanskje en av disse passer for din motor. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
jernkjøl Svart 12.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Ja, den beskriver jo fint uttak. Men hvor er inntaket for retur fra berederen. Takker for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.