Jump to content

Propell til utenbords, hvilken type er det? (bilde)

Van

Recommended Posts

jepp, bare litt annen farge enn vanlig 

https://www.boatpropellerwarehouse.com/product/28743/black-max-13-3-4-x-15-mercury-rh-propeller-48-77342a45

passer til div V6 motorer etter det jeg kan se 

Redigert av ivar (see edit history)

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Tohatsu har lenge produsert motorer for Mercury opp til og med 30 hk. Og de har brukt samme propeller fra Mercury for en del motorer under navnet Tohatsu.

Jeg tipper dette er en propell som har stått på en Tohatsu rundt 30hk, derav hvit, og at Tohatsu bruker Mercury sin BlackMax. Mye slik kryssing av produkter mellom ulike produsenter, som gjør det ugreit å finne hva som er hva.

alfaalfa skrev 13 minutter siden:

Jeg tipper dette er en propell som har stått på en Tohatsu rundt 30hk, derav hvit, og at Tohatsu bruker Mercury sin BlackMax. Mye slik kryssing av produkter mellom ulike produsenter, som gjør det ugreit å finne hva som er hva.

Kan det stemme med 30hk?

Diameter på 13 3/4" tilsier ihvertfall mye større motor........

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...