Jump to content

Lekkasje CAV DPA 3247 F 190 Dieselpumpe Perkins 4108

sissel anita

Recommended Posts

Hei

Har en lekkasje på pluggen nederst på pumpen. Legger ved bilder som viser pluggen. Har skiftet kobberring på lufteskruen og O-ring og de tre skivene. Kjøpte et helt rep sett.

Er det noen som kan gi meg et råd om hvordan jeg skal få det tett. ( har også fått tatt en liten videosnut der det kommer frem at det drypper fra pluggen)

Tusen takk for svar.

Sissel Anita 

Lekkasje 2.jpeg

Lekkasje.jpeg

Redigert av sissel anita (see edit history)

Dette er tenningsforstilleren, justerer graden av fortenning ut fra turtall. Justeres med de skivene så de må ikke byttes ut. De har ikke  med tetting å gjøre, det er o-ringen som tetter, sjekk at den ligger korrekt og at anleggsflatene ikke er skadet.

Video'en kom ikke med.

Du finner "alt" om CAV her:

Hei Ingar

Tusen takk for svar.. Tok ut og satte inn igjen pluggen tre ganger i går kveld. Renset og byttet O ring men det drypper fortsatt? Videoen fikk jeg ikke til å laste opp. Legger ved et bilde av pumpen. Obs det er ikke mine lekkasjer som er inntegnet der.

Pluggen er den nederste på pumpen som lekker på min pumpe.

Mvh

Sissel Anita 

64221292_10156072817277484_1855435376634626048_n.jpg.9706a052e40e6116389242ed75e9c53b.jpg

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...