Bodehode Startet 10.Juni.2020 Del på Facebook Startet 10.Juni.2020 Har fått lekkasje på o-ring nede på dp290 drevet mitt. Hvordan får jeg ut den gamle? Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
lofot2 Svart 11.Juni.2020 Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 Er det vann i oljen eller lekker det olje? I nedre delen av drevet er det to O - ringer og fire simmeringer. Uansett hvilke av disse du skal skifte så må du løsne lagerhuset. 2 skruer. Se tegning. O ringene er lett å skifte. Simmeringene er litt mere jobb og presisjon. Er beskrevet på forumet tideligere. Gå på marinepartseurope.com så finner du tegning og dele nummer. Sitér dette innlegget Link to post
lofot2 Svart 11.Juni.2020 Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 Du finner manualen til drevet på arkivet her på båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 12.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Jeg mente simmeringer, de to på den tykke akslingen. Dro dem ut og presset inn nye... Årsak til bytte var skade på den ytterste i forbindelse med feil montering av propell... Olje ser fin ut :-) Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.