Telf Startet 10.Juni.2020 Del på Facebook Startet 10.Juni.2020 (redigert) Jeg har 2 stk kad 43 , får turtall men mangler 4 knop det samme var det i fjor , for den samme farta på vår og høst. er det noen som har en ide ? Takker for svar. Redigert 10.Juni.2020 av Telf (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VegJoh Svart 10.Juni.2020 Del på Facebook Svart 10.Juni.2020 Hei sjekk denne hva gjelder trådtittel. Så slipper du at tråden blir låst og at du da ikke får svar på spørsmålet ditt Sitér dette innlegget D5L Skibsplast 14 | Hobby 445 Exclusive | Uttern D55 | Askeladden 705 Voyager | Marex 280 Holiday | HR 435 | Viksund 310 St.cruz Link to post
Grand Banks jr Svart 10.Juni.2020 Del på Facebook Svart 10.Juni.2020 (redigert) Veier båten det samme i år? Er det drev på båten, kan det evt være at en propell "spinner" pga slitt vulking? Er propellene inspisert og uten hakk/ merker? Er turtallet eksakt likt nå som i fjor vår? Redigert 10.Juni.2020 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
index Svart 11.Juni.2020 Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 Om du får samme turtall, så er det i alle fall ikke motorene som er problemet! Sjekk vekt, propeller og undervannskrog. Det mekaniske kan du se bort fra. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjeldenutpå Svart 11.Juni.2020 Del på Facebook Svart 11.Juni.2020 Når hadde du sist de 4 knopene du savner? Eg tenker at vist det var det samme i fjor, så kanskje du ikkje mangler 4knop. Det kan kanskje skuldast utstyrsendring som påvirker vekt slik som har vert nevnt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.