Jump to content

Dampvasker, kan den brukes til renhold av skroget?

Snoopy

Recommended Posts

Jo, jeg har testet den på tæpper og betræk inde. Fungerer fint, synes jeg. Jeg har en sådan lille Kärcher, men den fungerer fint til mit behov både hjemme og i båden.

Red: Forsøgte mig med at bruge den udendørs ved sidste vårpuss. Prøvede at se om den kunne bruges til at rengøre drev, men måtte indse, at der skal skrappere midler til!

Redigert av MajorAndy (see edit history)
  • 10 år senere...
Suzuki skrev On 15.11.2008 at 17.18:

Noen som har testet dampvasker ?

Skal rengjøre endel stuerom osv der det er masse fine svarte prikker,og tror dette kan være en metodikk.

Noen steder de selger sånne maskiner med fres i, eventuelt leier ut sånne i Oslo regionen ?

Suzuki

Denne tråden dukket opp da jeg googlet etter tips til vask av nettopp stuerommene på lilleriben. Spesielt innsiden av lokkene så ikke bra ut, og det satt som støpt. 
Startet med Hugo’s, og det funket til dels men hadde tatt veldig lang tid. 
Fant frem dampvaskeren som jeg brukte etter å ha latt skurekremen virke en liten stund. Det forsvant overraskende lett. 
Før og etter:

FE17ABDC-A47F-4A20-8658-691B518379A9.jpeg

921F79C3-8792-4507-8090-A74B0D33F6DF.jpeg

C6A86868-3A18-4D02-80E3-189C39CAE495.jpeg

43B8A26C-799D-4DDF-B2C5-B6A072FC7897.jpeg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...