hanto1 Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Madammen vasket plast og tekstiler med en slik inne i cabinen. Funket bra. Utvendig ville jag valgt andre løsninger for rengjøring. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 (redigert) Jo, jeg har testet den på tæpper og betræk inde. Fungerer fint, synes jeg. Jeg har en sådan lille Kärcher, men den fungerer fint til mit behov både hjemme og i båden. Red: Forsøgte mig med at bruge den udendørs ved sidste vårpuss. Prøvede at se om den kunne bruges til at rengøre drev, men måtte indse, at der skal skrappere midler til! Redigert 24.Februar.2014 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
gunnvald Svart 24.Februar.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2014 Som sagt blir det behov for større maskin for utvendig , da er 8 bar og høyere mest egnet , men alle plasser med lister osv er den ideell selv en liten en. Sitér dette innlegget Link to post
Lama Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Suzuki skrev On 15.11.2008 at 17.18: Noen som har testet dampvasker ? Skal rengjøre endel stuerom osv der det er masse fine svarte prikker,og tror dette kan være en metodikk. Noen steder de selger sånne maskiner med fres i, eventuelt leier ut sånne i Oslo regionen ? Suzuki Denne tråden dukket opp da jeg googlet etter tips til vask av nettopp stuerommene på lilleriben. Spesielt innsiden av lokkene så ikke bra ut, og det satt som støpt. Startet med Hugo’s, og det funket til dels men hadde tatt veldig lang tid. Fant frem dampvaskeren som jeg brukte etter å ha latt skurekremen virke en liten stund. Det forsvant overraskende lett. Før og etter: Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Interessant! Hvilken type dampvasker brukte du? Sitér dette innlegget Link to post
Robert S Svart 16.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2024 Brukte dampvasker på ovnen for litt siden. De var mye fett på/ innimellom og bak. Alt ble veldig bra med dampvasker med nylonbørste. Sitér dette innlegget Link to post
Lama Svart 18.Juni.2024 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2024 Tore B skrev On 16.6.2024 at 18.34: Interessant! Hvilken type dampvasker brukte du? Det er en Vapojet. Kjøpt på dørsalg for ca 25 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.