PanPan Startet 4.Juni.2003 Del på Facebook Startet 4.Juni.2003 Det er vedtatt av småbåtavgifter skal være fritatt for moms i 2003. Det betyr at årets avgifter skal settes ned med momsbeløpet i forhold til fjorårets avgift. Avgiftene kan økes innenfor rammen av prisstigningen. Uten at jeg kan dokumentere det konkret har jeg hørt at gjestehavnsavgiftene i kommunene Nøtterø, Sandfjord og Larvik er de samme som i fjor. Kan noen bekrefte dette? Kjenner noen til andre tilfeller hvor man ikke har trukket fra momsen? Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 4.Juni.2003 Del på Facebook Svart 4.Juni.2003 Hei PanPan Etter den forrige runden på dette teamet har vi i KNBF fått inn flere rapporter om slike tilfeller. Vi tar fatt i hver enkelt sak etter at du bidro til at forbundet fikk "hjemmel" og oppfordring fra finansminister Foss til å følge opp slike saker. Og det gjør vi med stor glede! Hilsen Syverts Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
PanPan Svart 4.Juni.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2003 Det er Syverts/KNBF som skal ha *takk og ære* her, det minste en menigmann kan gjøre er å bidra med dokumentasjon synes jeg! Opplysningene om Nøtterø, Sandefjord og Larvik har jeg fra en ryddig person, men det trengs dokumentasjon før man kan gjøre noe med det - hvem kan bidra her? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.