Kjettingkasse Startet 12.Juni.2020 Del på Facebook Startet 12.Juni.2020 (redigert) Hei. Jeg har en Wiking 28 motorbåt som jeg for første gang har hatt ute om vinteren. Det ga flere måneder lengre sesong så det ønsker jeg å fortsette med. Tenkte det ville være uproblematisk å få løftet den opp en uke på sommeren for å gjøre litt nødvendig vedlikehold, men det var vanskeligere enn antatt. Båtopplaget på Karenslyst der båtforeningen min har avtale hadde ikke kapasitet før i august. Noen tips om steder som har gode priser på dette? Fortrinnsvis i indre oslofjord? Redigert 12.Juni.2020 av Kjettingkasse (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 12.Juni.2020 Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Emne om det samme: kk Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 12.Juni.2020 Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Sørfonden slipp brukte jeg før. De hadde gode helgepriser da men vet ikke hvordan det er nå. https://www.padda.no/PaddaWeb/index.jsp?id=§ion=3 Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 12.Juni.2020 Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Det beste er vel kanskje å bare ringe de forskjellige marinaene i området og spørre? Veldig ofte dyrere jo nærmere tigerstaden man kommer Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 12.Juni.2020 Del på Facebook Svart 12.Juni.2020 Hør med Marina AS innerst i Bunnefjorden. De har plass. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.