myhreoe Startet 6.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2005 Hei, har lest alle innlegg om denne elsket og hatet moteren og finner ikke ut hvor tung den er og høyde fra senter på svinghjul til topp. Prøvde å søke på bmw marine men det sto ikke noe der. Noen der ute som vet? Grunn til jeg spør er at det er jo mange som har en sånn liggende og det er jo prutningsmonn på de etter " dårlig " rykte. Skal som sagt ha meg en ny motor , men vekt og høyde er avgjørende for kjøp. Odd Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Frank v. Svart 6.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2005 Heisann.. Motoren veier ca 390 kg.. Høyda er jeg ikke sikker på,men kan sjekke det opp hvis innteresse.. frank v. Sitér dette innlegget Link to post
myhreoe Svart 6.Oktober.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Oktober.2005 Er det med gear montert? Det bør være minst mulig vekt og lav motor, men samtidig ca 120 - 180 hk. Båten er bare 22 fot eller 24 med bade plattform. Sitér dette innlegget Stolt eier av båtførerbevis Link to post
Frank v. Svart 6.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2005 (redigert) Det er uten gir og eller drev,er ivertfall det som står i instruksjonsboka. frank v. Redigert 6.Oktober.2005 av Frank v. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hardball Svart 6.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2005 (redigert) Tror høyden er det samme som min D-190, der er høyden iht. papirene : 497mm (senter sv. hjul-topp varmeveksler) Bredden er 704mm. lenden på motoren front- transomplate er 1219,5mm. Tynden på min motor er, 365 kg. tørrvekt. (uten drev.) Hvis du trenger noen data, send meg en IM , med ett evnt. fax nr. så kan jeg sende deg noen papirer. Redigert 6.Oktober.2005 av Hardball (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.