gits_enur Startet 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2020 Hei. Har nevnte kasse i min Nordan Summer Family. Montert på en Ford 2725E. Å sette den i revers, er problemfritt. Går terr i gir. Men framover er værre. Setter den i gir, og ingenting skjer. Gir et lite rus på motoren og så legger den inn. Noen som har vært med på lignende? Noen tips til hva jeg skal sjekke? Olje type og nivå er sjekket og ok. Ny kontroll boks, men var slik med den gamle også. Hjelp takkes inderlig. Mvh STIG Rune Rasmussen Kommentar fra moderator: Tittel redigert, var "Hurth HBW 450 problemer med gir.". Alle må vennligst lese reglene for titler før man poster. Utdrag: Av hensyn til brukervennligheten er det viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn. Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent. Følgende 3 ord er ikke tillatt i titler: hjelp, problem(er), spørsmål. Grunnen er at bruk av disse intetsigende ordene nesten alltid fører til en mangelfull tittel. Sitér dette innlegget Link to post
Saltos Svart 12.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 På min var det slitte lameller. Gikk greit i revers, men tok tid før slo inn forover. Overhalte giret og har fungert greit etterpå. Sitér dette innlegget Link to post
gits_enur Svart 12.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2020 Okay. Har du noen tips om hvor jeg får tak i deler/lammeller til kassa? Sitér dette innlegget Link to post
Torekjel Svart 2.Mai.2022 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2022 Hvor kan man få overhalt ZF / Hurth gir? Noen som har erfaring med et godt verksted? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.