sk500 Startet 13.Juni.2020 Del på Facebook Startet 13.Juni.2020 Jeg har hatt båten min i 10 år nå å ikke gjort annet enn å skifte girolje. Bor i innlandet, så den går kun i ferskvann. En bekjent sa at jeg burde overhale, eller eventuelt kjøpe ny oljepumpe. Er det noe som bør gjøres, og bør jeg kanskje koste på motoren en service? Skiver som en klokke, og har aldri vært noe tull(bank i bordet) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 13.Juni.2020 Del på Facebook Svart 13.Juni.2020 For egen del ser jeg ingen grunn til å fikse på noe som virker med basis i din bruk og kun ferskvann. Har hatt en del slike motorer gjennom årene. Bytte girolje og litt fett i smørenipler og ellers kos deg! Er nå i alle fall min enkle mening om saken. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
pipe Svart 13.Juni.2020 Del på Facebook Svart 13.Juni.2020 (redigert) Mouche skrev 53 minutter siden: Bytte girolje og litt fett i smørenipler og ellers kos deg! Er nå i alle fall min enkle mening om saken. Enig selv om jeg nok hadde byttet tennplugger også. Etter 10 år + er nok tiden moden på en to takter Redigert 13.Juni.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 13.Juni.2020 Del på Facebook Svart 13.Juni.2020 (redigert) sk500 skrev for 1 time siden: En bekjent sa at jeg burde overhale, eller eventuelt kjøpe ny oljepumpe. Jeg har en kamerat som har dame i Gøteborg så han pendler endel frem og tilbake. Når bilen hans rundet 200k byttet han bensinpumpe preventivt for å slippe å stå langs veien. De fleste skjønner hvor jeg vil så ja noen måneder etter så sto han langs veien i uddevalla traktene med defekt bensinpumpe Redigert 13.Juni.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sk500 Svart 13.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2020 Satser på at det går greit da👍😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.