Wandalen Startet 6.Oktober.2005 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2005 Hei er det noen som vet hvor jeg kan skaffe glass til mine instrumenter? Har en Bayliner 2755 som instrument glassene ha blitt en smule matte. Går det feks ann og polere de opp på noen måte? Bayline 2755 Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 6.Oktober.2005 Kan jo høre hva baymax.no skal ha for å skaffe ett. Ellers har vi vel Pilkington som kansje kan lage slikt... Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 7.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2005 (redigert) Prøv med autosol. Ser ut for meg som plast, og er den ikke krakelert tror jeg du kan få det bra igjen. Avslutt med vanlig polish. Redigert 7.Oktober.2005 av Sigurd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 7.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2005 Hva med de som selger instrumentene? Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Slagskibet Svart 7.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2005 tror wema selger løse glass Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 7.Oktober.2005 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2005 (redigert) *slettet* Redigert 7.Oktober.2005 av Joda310 (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Javi Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 I forrige båten fikk jeg knust glasset på knopmåleren. Gikk til den lokale glassmesteren og fikk skjert et nytt i plexi. Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 3.Mai.2006 Del på Facebook Svart 3.Mai.2006 Hvis du har VDO så har jeg kjøpt nye glass til disse. Spør din lokale pusher. De er dyre.... XD3P Sitér dette innlegget Link to post
Kenneth Svart 4.Mai.2006 Del på Facebook Svart 4.Mai.2006 Klas Gøran (Chlas Olsson) har poleringsmiddel som fikser ripete mobilglass. Dette fungerer meget bra, så skulle ikke forundre meg om det virker på instrumentene heller... Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 5.Mai.2006 Del på Facebook Svart 5.Mai.2006 Har kjøpt glass hos Wema, billig, men husker ikke pris. Vet ikke om de har for turtaller. Glass for de små instrumentene har de i rund og i firkantet utførelse. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 Løfter opp igjen denne gamle tråden med et spørsmål om det er noe å gjøre med denne gamle Sumlog'en. Glasset er krakelert og rammen er stygg. Kunne egentlig tenkt meg rund ramme på den, men vet ikke om det er å få tak i. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Windy37GM Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 Rammen kan plukkes av og lakkes med plastgrunning og matt lakk fra Biltema. Det blir knallfint. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Nemo Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 Maritim har ein del produkt fra Wema. Ville prøvt der. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 (redigert) Så det er et Wema instrument? Vil for eksempel denne passe? Redigert 1.August.2018 av Trond Østli (see edit history) Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Nemo Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 Det ligner på Wema og de hadde godt utvalg i forskjellige glass og rammer. Ser at Maritim har Wema produkt fremdeles. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 Hmmm. Så litt bedre etter... det er VDO. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.