ivar Svart 22.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2020 (redigert) NilsPils skrev On 20.6.2020 at 18.09: Og i dag ble sønnen og jag tilkalt av noen som hadde mistet noe i vannet fordi vi var blitt observert som "gode dykkere". Da hadde gamlefar sitt store øyeblikk og glansnummer da han plukket opp en del til gassgrillen fra rundt 5-6 meters dyp mens ungdommen så på. Og så kom regnet . . . er nok en sammenheng der.. Redigert 22.Juli.2020 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
NilsPils Svart 22.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2020 ivar skrev 1 time siden: er nok en sammenheng der.. Vi meg båt behøver ikke engang tenne grillen for å få regn. Det holder som regel å ta ned kalesjen . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
nomen Svart 22.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2020 Whiskey skrev for 14 timer siden: Uffameg Kan se ut som om muslingene vant Ha,ha det kan se slik ut? Det har vært lite østers å se på fjellet der jeg har vært iår, og det er jo gledelig. Har sett mange på bunnen i grunne viker og sund, men det har vært litt for kaldt i vannet til å bedrive noe mer enn ett kjapt morgenbad iår desverre. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.