Mercury90hk Startet 16.Juni.2020 Del på Facebook Startet 16.Juni.2020 Hei, jeg har en mercury 90 hk ca år 2000 modell. Har fått et problem med at den stopper under kjøring, for og så måtte pumpe bensin for også fungerer den helt fint igjen i en stund før det samme skjer igjen. Det er montert fast tank i båten, vannutskiller, og er lufting til bensin på tanken.. Noen som har en ide om hva som kan være gale? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 16.Juni.2020 Del på Facebook Svart 16.Juni.2020 Bensinpumpa Sitér dette innlegget Link to post
Mercury90hk Svart 17.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2020 Håndpumpen du mener? Den er ganske ny, og er en billig en fra biltema om det har noe og si Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 17.Juni.2020 Del på Facebook Svart 17.Juni.2020 Pumpen inni motoren. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Mercury90hk Svart 18.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2020 Supert, noen ide om hvor jeg kan få kjøpt en ny en? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 18.Juni.2020 Del på Facebook Svart 18.Juni.2020 Hør med Ravns Garage. De er ledende på Mercury: https://www.ravnsgarage.no Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
tkb Svart 18.Juni.2020 Del på Facebook Svart 18.Juni.2020 Biltema bensinutstyr plages mange med. Jeg ville startet med å fjerne det, og ha kvalitet mellom tank og motor. Sitér dette innlegget Link to post
Åge Grevlingen Svart 20.Juni.2020 Del på Facebook Svart 20.Juni.2020 (redigert) Mercury90hk skrev On 16.6.2020 at 19.20: Har fått et problem med at den stopper under kjøring, for og så måtte pumpe bensin for også fungerer den helt fint igjen i en stund før det samme skjer igjen. Jeg ville begynt med å feilsøke på tilførselsystemet for bensin, før jeg hadde løpt og kjøpt nye deler. Å bytte deler uten feilsøking, er ikke noe jeg anbefaler. Bensinpumper er sjelden feil. Sjekk at du ikke har lekkasje ved å pumpe opp trykk og kjenne at trykket holder seg. Dette anbefales før hver start. Sjekk tank, koblinger, slanger og filter for blokkeringer. Sjekk lufting. Sjekk begge pumpene ved å blåse (med munnen) gjennom dem. De skal være åpent i retning mot motoren og stengt fra motoren. Osv, osv. Redigert 20.Juni.2020 av Åge Grevlingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.