Boknabu Startet 16.Juni.2020 Del på Facebook Startet 16.Juni.2020 Lurer på typer/fabrikat av type pilot house typer. Var en bekjent som for noen år siden hadde en slik type båt. Tror den var 19 fot. og skulle likt og finne en slik Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 16.Juni.2020 Del på Facebook Svart 16.Juni.2020 Hansvik Ocqueteau Jeanneau Beneteau Quicksilver Mercury Arvor Askeladden Uttern Finnmaster - De jeg kommer på i farten. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Okkaby Svart 16.Juni.2020 Del på Facebook Svart 16.Juni.2020 enslagsgjest skrev 1 minutt siden: Hansvik Ocqueteau Jeanneau Beneteau Quicksilver Mercury Arvor Askeladden Uttern Finnmaster - De jeg kommer på i farten. Å de har alle forskjellige modeller. Så litt å velge mellom Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Boknabu Svart 16.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juni.2020 Takker 😊 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.