Orca Segundo Startet 17.Juni.2020 Del på Facebook Startet 17.Juni.2020 Så kom mitt første spørsmål her. Håper på litt hjelp og ikke minst gode råd. Her er jeg uten kompetanse så beklager om spørsmålene blir banale. Jeg var i båten igjen i dag og ser at slangene til den hydrauliske pumpen svetter/lekker olje. Er det noen som kan identifisere pumpen her? Det er vel ikke helt bra at den svetter slik i tillegg til at slangene ser slik ut. Kan jeg stramme slangene eller skal de byttes? Beklager dårlige bilder, det er trangt og armen min mangler en vinkel eller to... Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 18.Juni.2020 Del på Facebook Svart 18.Juni.2020 (redigert) Pumpa ser ut som en Raymarine type 2, og å fikse/bytte slangene ville jeg satt på todo-lista. Redigert 18.Juni.2020 av SamH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 18.Juni.2020 Del på Facebook Svart 18.Juni.2020 Absolutt, plukk sakene ut av båten. Nøye rengjøring og inspeksjon av tetningsflater. Bytt slanger, kjøpes f.eks. hos Hydroscand, TESS eller tilsvarende. Ta med de gamle, så lager de makne. Sitér dette innlegget Link to post
Orca Segundo Svart 18.Juni.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2020 Så dette er en pumpe til Autopilot? Kan den fjernes og evt sette propper i? Har ikke behov for autopilot. Har også et betjeningspanel i cockpiten og uten denne hadde det sett "renere" ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.