Ajm Startet 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2020 håper emne ikke er mangelfult nå, 3-dje gangen jeg prøver å poste dette. Hei, kjøpt en gammel båt med yamaha 40 HK fra ca 1996. Motoren virker som at den sliter ved lave hastigheter. Ujevn gange og ryster veldig. Hvis den kjører på tomgang, og jeg gir forsiktig gass, f eks hvis jeg skal legge til, så dør motoren. Føles nesten som at den kveles. I fart merker jeg ikke noe, kjører fint 22 knop i en 15 fot. Noen som har en ide hva det kan være? Er helt nybegynner på dette. Sliter jo med å legge til når motoren oppfører seg på den måten. setter pris på alle svar Link to post
Audiquattro Svart 20.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2020 (redigert) Mest sannsyling forgasserne som trenger en rens/overhaling. Først ville jeg uansett sjekket pluggene, dernest bensinpumpen (bensintilførselen), så gasserne. PS. Hvis tomgangsturtallet er veldig lavt, kan du forsøke å justere det litt opp. Redigert 20.Juni.2020 av Audiquattro (see edit history) Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn